Узроци алергије на анестезију

Резултати су отворили могућност за нове механизме превенције анестетске анафилаксије.

(ЦЦМ Хеалтх) - Студија Универзитета Париз у Јужној Француској, открила је да постоје различити механизми одговорни за анафилаксију изазвану анестезијом .

Анафилаксија је алергијска реакција коју неки пацијенти имају после примене одређених лекова, укључујући анестезију, који су често неопходни за одређене медицинске интервенције. Тешка анафилакса може довести до смрти. Из тог разлога открива се да су открића истраживачког тима изузетно важна. Према резултатима објављеним у специјализованом часопису Сциенце Транслатионал Медицине (на енглеском језику), алергијски одговор који може бити изазван неколико минута након примене анестезије може имати своје порекло у различитим телесним механизмима.

Из истраживања спроведеног 2011. године такође у Француској сматрало се да је анестетичка анафилаксија резултат имуних одговора изазваних ИгЕ антителом. Међутим, ово последње истраживање показало је да је то узрок у само 20% случајева и да су остале алергијске реакције изазване другим процесима који укључују одређена антитела. " Квантификација специфичних антитела може помоћи побољшању дијагнозе анафилаксије у операцијским салама како би се створиле прецизније и сигурније методе током интервенција ", објашњава Силвие Цхоллет-Мартин, истраживачица на универзитету одговорном за ову студију, који намерава да настави свој рад категорисати врсте анафилаксије и осигурати сигурније интервенције анестезије.

Фото: © Кзенон - Схуттерстоцк.цом Ознаке:  Здравље Вести Сексуалност 

Занимљиви Чланци

add
close