Аменореја после Лутеина [Савет стручњака]

Имам озбиљан проблем јер никада нисам имала менструацију. Имам 19 година. Узимам Лутеин 3 циклус, али нема ништа. У септембру се на доњем вешу појавила кап крви, али ништа се није померило даље. Сваког месеца имам страшне болове у стомаку и друге болести које жене имају током менструације. Зашто Лутеин не ради? Чула сам да однос може изазвати менструацију, али не знам да ли је то добра идеја.

Саветујем вам да без одлагања одете код лекара. Недостатак крварења након узимања Лутеина може бити последица анатомског дефекта који спречава проток крви напоље или озбиљних хормоналних поремећаја.

Запамтите да је одговор нашег стручњака информативан и неће заменити посету лекару.

Барбара Грзецхоцинска

Доцент на Одељењу за акушерство и гинекологију Медицинског универзитета у Варшави. Прихватам приватно у Варшави на ул. Красинскиего 16 м 50 (регистрација је могућа сваког дана од 8 до 20 сати).

Ознаке:  Сексуалност Вести Здравље 

Занимљиви Чланци

add
close